Måndag

God morgon!

Måndag idag och det känns helt okej. Efter jobbet idag blir det stallet och ikväll ska jag på spinning! Ska bli jätte roligt, känner mig såå peppad! Igår var jag på gymintrodutkion och fick mig ett basprogram som jag ska börja med.. Sen får vi ändra om det efter att jag gymmat några månader. Är ju nämligen heeelt otränad så lika bra att först träna upp hela kroppen innan jag börjar fokusera mer på vissa delar av kroppen.

Annars under helgen har vi varit på kalas i Luleå, och när vi kom hem på lördagskvällen for vi till en av Patriks kompisar och spelade lite Guitar Hero och umgicks. Igår var det mycket fokus på Bella som ju fyllde år! :) På kvällen vart det film och mys :)

Ha en fin måndag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback