My honey! ♥

En timme har jag varit ensam nu sen min honey for till jobbet.. Men det känns som en evighet!
Saknaden lär ju inte bli mindre när jag ska lägga mig i sängen där jag annars är van vid att känna hans kropp mot min och hans armar som håller om mig! Det måste vara det mest underbara som finns att gå och lägga sig med den i hela världen som man älskar mest av allt och vet att man vill vara med resten av livet.

Allt känns så overkligt.. Att varje dag känna samma lycka och kärlek är helt underbart! Och tänk vad småsaker och fina ord kan göra ens dag! Ett jag älskar dig vid precis rätt tillfälle.. En kram eller puss just när man behöver det.. Man ska verkligen rå om varandra och se till att göra varje dag till det bästa och överösa varandra med kärlek. Kärlek är det bästa som finns!


Jag säger bara: KÄRLEK för alltid! ♥





Ta hand om er och era nära och kära!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback