Onsdag

Wohooo!! Äntligen är man ledig en dag.. Imorgon ska jag sooooooova! Sen blir det ju att åka till Luleå och fara och hälsa på sötnosen Julia. Längtar så! :)

Igår var jag på aerobic med jobbet och jag kan säga att det känns i rumpan och benen! Var riktigt skoj, men lite svårt att hänga med ibland men efter några gånger kommer man ju in i det! :)

Har nu varit i stallet och pysslat med hästarna och promenerat med Sunny på ridbanan. Vågade inte sätta mig upp på hästryggen för jag är så utmattad och hade ätit så dåligt att allt svartnade för ögonen ibland. Kände att det var bäst att hålla mig på marknivå :) Sen har jag lagat goood mat åt mig och honey. Ikväll blir det film och mys mys myyyys! + lite glass kanske? Det borde jag ju förtjänat efter all min motionering! ;)

Två dagar kvar tills min födelsedag och tre dagar kvar till PARTYYY!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback