Partytime! ;)

Inte nu då, men nästa helg såklart! ;) När jag har min födelsedagsfest!!

Har mass att fixa inför min födelsedag på fredag, och festen på lördag.
Problemet är att jag jobbar nu varje dag fram till torsdag! Hur ska jag hinna?

Det som står på min "Att göra"-lista är:
Baka (Till på fredag när familjen kommer på besök)
Städa hela huset (Vill ha det skinande rent innan någon sätter sin fot hos oss;)
Bränna skivor (Så vi har music i relaxen! Jag säger bara Britney!!;) Och annat också såklart;P Hihi.)
Köpa smink (Hoppas mina ögon klarar av lite smink!)
Maila om min klänning (Som företaget så snällt skulle försöka skicka åt mig i tid. Hoppas hoppas)
Köpa en reservklänning (Ifall den jag har beställt inte hinner komma i tid)
Bjuda in Kaaalixfolket (Än så länge har jag bara förberett happisgirlsen som alltid jobbar helg! ;P)

Finns mycket mer men orkar inte tänka på det just nu! Blir ju svettig bara av tanken hur jag kommer få stressa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback