Present:)

Hihi, har hållt på att kolla runt på nätet efter passande present åt lilla Julia, och Annica & Tobias också såklart!;) Ikväll när jag kommer hem blir det att beställa, hoppas bara leveransen är snabb, snabb, snabb så dom får sig en fiiin present sen när vi ses! ;) Kan ju inte skriva vad det blir här ifall dom kommer hem från bb och går och läser vad jag skrivit :)

Ikväll är det Greys! Jag måste få se det.. Verkade så bra i reklamen som jag såg igår;) Problemet är ju bara att min kära honey kommer vilja se Oskyldigt Dömd som går samma tid på 4:an. Nog för att det också är bra, men inget slår ju Greys :)

Ha en trevlig kväll! Jag slutar om 20 min! Wohoo!! ;)

Kommentarer
Postat av: idbe

Jag hoppas att ni såg oskyldigt dömd istället ;) kom till jobbet nu, det är så tyst i vårat hörn..

2008-10-16 @ 09:20:35
Postat av: Catrin

Tyvääär så vart det ju Oskyldigt dömd istället!;) Nu är jag på jobbet men då lämnar ju du mig här snart :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback