Söndag.


Då har jag jobbat 4 timmar och 25 minuter redan idag. Längtar tills klockan slår 14.00! Vill hem, hem till vårat vårat varma mysiga hem.. Vill fortsätta med städningen som jag påbörjade igår och få fint och fräscht! 

Har så mycket att göra hemma nu i vinter som jag verkligen ser fram emot.
Känner att prio 1 är att tapetsera om i sovrummet och få bort dom fula tapetarna som är där!! I cant wait! Kommer bli sååå mysigt! ;) Och köket: Nya vitvaror, rostfritt såklart! Nya luckor och handtag, nytt kakel, nya tapeter.. Kommer bli ett helt nytt kök :)

I eftermiddag ska jag och Maria till stallet. Marias tur att rida idag. Igår red jag :) Skönt var det med en liten ritt. Efter stallet idag ska jag och gymma. Ska bli roligt att börja med programmet som jag har fått! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback