Wohoo! ;)


Gud så fiiiint det var i gallerian i Torneå! Jag kunde ha shoppat för huuur mycket som helst! ;) Fast slösade endast typ 450 kr! Bra va?;) Gina Tricot var såå mycket bättre än den i Luleå! Ojoj, nu måste min syster Annica komma hitåt snart så att vi kan fara dit och shoppa tillsammans! ;) Det är då absolut inget måste att fara till Luleå för att shoppa kläder längre.. H&M, Gina Tricot, Lindex, Kappahl, Veromoda och Kicks om man vill köpa smink.. Hann inte se alla affärer får fara dit nån gång när det är mindre folk och man har mer tid!

Köpte en pälsväst, en spetsbody och så hade mamma redan hunnit köpa tröjan/jackan åt mig som jag var ute efter..eftersom att det inte var säkert att jag skulle dit igår. Får den idag när hon ska till Kalix en sväng! ;)

Kommentarer
Postat av: Anki

Får man se bilder på dina inköp? ;)

2008-10-31 @ 23:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback