Alltså please..


.. min honey försöker få mig att köpa en sak som jag verklingen inte vill lägga pengar på.. Nämligen gummistövlar!! Från Tretorn eller vad det nu var. Herregud! Vad tror han om mig? Jag skulle aldrig använda såna gummistövlar. Visst om jag köper ett par snygga lite tjejiga skulle jag kunna ha på dom när jag går ut med hundarna i regnet och så! Men skogsgröna klumpiga fula stövlar.. Jag tror inte det!

Var på Team Sportia nu på morgonen och då ville han att jag skulle prova såna! som tur är började jag jobba så hann aldrig testa dom! Hihi.. Tur eller vaad? :P

Fredag idag, nice! ;)  Blir en lugn och skön helg.. Med ridning (kanske hoppning imorgon?) höststädning ute på gården, någon film på kvällen kanske, god mat osv osv.. Myshelg helt enkelt :)


Kommentarer
Postat av: Anki

haha varför tycker han att du behöver såna?

2008-09-19 @ 14:36:37
Postat av: Catrin

Jadu, det undrar jag ockå ;) Hehe

Postat av: strikemypose

jag ÄLSKAR gummistövlar : D fast kanske inte sånn gröna.. min är svarta med rosa blommor på ;)

2008-09-19 @ 21:10:23
URL: http://strikemypose.blogg.se/
Postat av: Catrin

Svarta med rosa blommor på, DET låter mer min stil på gummistövlar! ;) Hihi

2008-09-19 @ 22:39:42
URL: http://catriiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback