Fredag :)

Då var det åter igen fredag, men denna fredag känns inte lika rolig som annars eftersom att jag jobbar hela helgen :( Men är iaf ledig på måndag så det känns bra.

Sitter idag på en kunds kontor och svarar.. Riktigt skönt med miljöombyte, är så mysigt och skönt på deras kontor :)

Trodde förresten i förrgår och igår att jag hade hittat min drömhäst! Men fick sen reda på att den har haft kotledsinflammation för två år sedan, och såna inflammationer kan komma tillbaka, så jag får leta vidare.. Var ju hur som helst inte tänkt att jag skulle köpa en ponny nu.. Så det var nog lika bra det :) Men fiiiin var den!

Har lunch om nån timme, då blir det att gå på stan eftersom att jag ändå är i stan och jobbar fram till kl 16 :)

Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback