God morgon

Då var det onsdag igen, veckorna går så snabbt! Imorgon är jag leeedig ;) Blir nog att åka till IKEA då och handla nytt kök till stugan bl.a. Kommer bli så fint där när allt är klart :)

Igår var jag i stallet, as usual, red en halvtimme.. Sen på kvällen var det Idol och Främmande Fågel på 4:an :) Sen såg patrik en film från 1989 !!! Såg redan efter två minuter in i filmen att det blir att lägga sig tillrätta med Bella och sova mig igenom filmen :P Haha!

Imorse höll Bella på att bli uppäten! Jag lovar!! Grannarna nedanför oss har en ENORM och äcklig hund, den är upp till midjan på mig! Den har gång på gång rusat igenom häcken och in på våran gård och börja morra åt Estelle och Bella. Så man får alltid vara rädd att ha dom lös utan uppsikt. Så i morse när jag hade varit och kissat med Bella kom den rusande mot oss! Pratade med dom andra grannarna så jag höll inte koll riktigt på Bella.. Kollade åt sidan så då kom besten springande rakt mot Bella. Som tur var hade jag sele på henne så jag lyfte i sista stund upp henne i kopplet (hann inte ens böja mig ner och ta upp henne) skyndade mig in i huset och hunden kom efter! Till och med jag är rädd för den! Usch!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback