Ikeabesök :)

Godkväll ;)

Idag har jag varit ledig och har efter en morgon i stallet farait tillsammans med Patrik och syster Annica till Haparanda :) Åt lunch på Leilani med mamma & pappa! Pasta med kyckling i thaicurry & cocosmjölk, I love it! Sen vart det min älsklings obligatoriska besök på Km Däck och en bildelsfirma i Torneå! Jääätte roligt, som alltid.. :P Sen for vi å IKEA, riktigt skoj ;) Köte lite smått 2 vita mattor och 2 vita mysiga filtar till vardagsrummet och ljuuus ;) En helt perfekt dag måste jag säga! Nu väntar myskväll i soffan.

Sen det viktigaste, fick en sååå fin vinterjacka av min underbara honey i en tidig födelsedagspresent! Den finaste jacka jag någonsin har testat.. TACK baby!♥ Kommer inte frysa i vinter och kommer känna mig så FIN i den :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback