Imorgon


Imorgon är det dags, ska till ögonläkare i Sunderbyn med mina ögon. Ser förfärlig ut idag! Egentligen är det kanske hudmottagningen jag borde fara till men hittar dom inget på ögon så har jag fått en tid den 17/10 hos en hudläkare i Luleå. Man måste vara förberedd :) hoppas verkligen att jag snart får ett svar på vad jag är allergisk mot.. Snart 4 månader har jag haft så här nu!
Nåja, nog om det!

Idag har jag träningsvärk från gårdagens ridning! Försökte mig nämligen på att sitta ner i traven så mycket som möjlig igår vilket är nästan omöjligt i Sunnys skumpiga trav. Men efter ett tag gick det lite bättre.. Tacka vet jag ponnyer med deras mjuka och sköna gång! ;)

Ikväll blir det stallet en sväng och ta in dom iaf.. Får se om det blir ridning eller om jag bara pysslar om dom.

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback