Inredningsplaner


Sitter och läser min bok här på jobbet.. (Perfekta Hemmafruar)  Ganska lugnt och skönt idag! Än så länge inga galningar som skriker åt mig. Puh!

Igår kväll trodde jag att jag skulle bli ensam hemma för min honey hade planerat utgång.. Men tror ni jag blev glad när han sa åt mig att han nog stannar hemma med mig istället ;) Hihi.. Vi fixade upp tavlor i vardagsrummet och ikväll måste vi sätta upp en hylla också så börjar vardagsrummet bli helt klart! På tiden eftersom att det snart är ett år sen vi tapetserade :P

Ska nog fara och låna hem lite tapetböcker snart och försöka få lite inspiration till sovrummet som vi ska göra om. Hemskaste tapeterna nu så blir riktigt nice att få lugna varma färger där istället! Ett sovrum ska väll vara rogivande och inte stressiga färger med en bård mitt i allt.. Bårdar är det värsta jag vet! Så ugly! Sen när vi är klara blir det mys mys mys ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback