Jag har syndat.


Gissa vad jag gjorde igår?
Beställde från både H&M och Ellos :S MEN det var iaf billigt! ;)
Sammanlagt 5 tröjor för typ 600 kr.. Inte illa va! 1 farfarströja och en cardigan från Ellos och en randig långärmad topp och 2 farfarströjor till från HM..
Behövs verkligen. Har ingenting att ha på mig på jobbet! Så går det när man alltid köper festkläder istället för vardagskläder.. Men nu ska jag försöka avveckla min festkarriär en aning och satsa mer på vardagssysslor! Wish me luck. ;) Haha!

Förresten så har jag aldrig beställt från Ellos förut.. Me tycker dom har massa fint nu. Inte lika tantigt som det har varit förut! Får hoppas att kläderna är lika fina på mig som på bilderna bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback