Less, less, less..

ÅÅåååååååååååhhh...

Lite smått less är jag ju då..

På en vecka har jag fått veta dessa underbart härliga förändringar på mitt jobb:
1. Måste börja jobba helg igen.
2. Kommer bara ha en dag i veckan av några specialkunder. (Har alltid haft två dagar, och det är det roligaste med mitt jobb när jag får jobba med det).
3. Helgjobb innebär även att jag måste jobba storhelger. Och i år kommer jag jobba Julafton OCH Nyårsafton fick jag just veta!!!!!:( Jobbade ju julafton förra året också.. Vill bara gråta!

MEN har iaf idag lämnat in en semesteransökan för julafton, jag vill INTE jobba julafton i år igen. SKA inte. Never!

Nu var min fredag inte så härlig längre!

Kommentarer
Postat av: Bäzz

Hej! Får du leka i bollhavet på IKEA? Ha det guld!

Postat av: HELENAAS

vad jobbigt!

2008-09-05 @ 10:40:53
URL: http://helenaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback