Måndag 15/9


Då var även denna helg över.
Haft den lugnaste helgen på väldigt väldigt länge..
Det enda jag gjort är städat hela huset så det ser riktigt cleant och fint ut och varit i stallet förstås. Resterande tiden har jag, som jag tidigare skrivit, sett på tv. Hela 23 (!!) Avsnitt av the hills har jag sett. Men dom är ju bara 20 minuter.. Fast blir ändå typ 8 timmar :D Haha! Vilket liv jag skulle ha om jag inte hade min honey. Hemskt!!! Blev så glad igår när han kom hem. Min underbara fina fästman! Pussade och myste hela dagen/kvällen med honom:)

Skulle inte kunna ha flera såna här helger. Det enda nyttiga jag har ätit är några gurkskivor på mitt vita onyttiga bröd :D Annars har jag ätit varmkorv med bröd, kebabtallrik, chocklad, Ben & Jerry glass, snacks osv osv. Plus att jag druckit nästan 1,5 liter Fanta ;) Men gött har det varit ;P

Det här, mina vänner.. Är det godaste som finns ;)


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback