Nytt hår.

Nu har jag bestämt mig för att förändra mitt hår en aning.
Nu ska det bli LÅNGT! Lång lugg och långt hår ska jag nu spara.. Less på halvlångt hår. Är ju bara så skönt att kunna Sätta upp allt hår i en svans utan en lugg som bara hänger och är ivägen.

Sen ska jag även prova på lite ljusare hår, typ ljusbrun/vanlig brun istället för mörkbrunt :) DET är ett stort steg för mig, för jag har sedan jag gick gymnasiet hålt fast vid min kära hårfärg. Mörkbrunt, på gränsen mot svart! Kommer aldrig glömma när jag hade färgat min nuvarande hårfärg första gången och en killkompis som jag och Jenna umgicks mycket med då sa "Åh Catrin, Du lyser upp hela rummet." Så det håller nog i sig ännu. Haha :) Blev så glad att höra det så har helt enkelt hållt fast vid min hårfärg, men NU är det väl ändå på tiden att det sler en förändring? ;D Min vanliga hårfärg är ju faktiskt vanlig brun bara.

Måste bara kolla upp när tjejerna kan fixa mitt hår här under hösten nångång. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback