Resor jag gjort på ett år:)

Satt och funderade på att jag för ett år sen alfrig varit utomlands! (Förutom Finland då, men det räknas ju inte:)
Men nu mina vänner, har jag under ett års tid hunnit vara i:

Sunny Beach - Med min honey och en kompis till honom. När vi nyligen hade blivit tillsammans;) Riktigt bra partystad måste jag säga, kan absolut fara dit igen:) 
Prag - En resa som jag och några till vann via jobbet, Såå rolig resa, vi skrattade i ett. Kommer definitivt vara ett minne för livet. En helt okej stad men det största minuset var att folket där var allmänt sura, i affärer, på restauranger.. Konstigt!
Tallin - Jag och Patrik tog en Stockholmstripp och åkte på partykryssning där man stannade en dag i Tallin. Riktigt mysig stad med fina gamla byggnader. Sommarvärme och mys på uteservering vart det där :)
Alanya - Senaste resan, säger bara mys mys mys;) Verkligen ett fint ställe, varmt och härligt väder. Enda negativa är väl folket! Haha, nu drar jag inte alla över en kant, eller jag drar alla bartendrar/servitörer över en kant. Om vi säger så här.. Jag och Patrik satt och kollade sista kvällen på servitörerna på ett ställe, om vi tar en av killarna som exempel, han hade på mindre än 10 minuter (!!) hånglat med två olika tjejer. Sjukt alltså! 

Tror nästa års resa blir till Grekland eller Cypern. Någon som varit där?

Allt detta på ett år. Och mina 20-21 år innan det har jag inte varit någonstans :D Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback