Snart helg för mig!

En och en halv timme kvar av denna arbetsvecka..

Är hungrig. Vad ska man äta idag? Den där pizzan som Patrik pratade om igår skulle faktiskt inte sitta helt fel ;) Måste höra med honom sen... Hihi! Kanske efter att vi varit i stallet, jo jag sa vi.. får nämligen med mig min andra hälft till stallet idag. (hoppas jag) Får se hur länge vi hinner mocka denna gång innan klagomålen börjar! HAHA.. Jag tippar på 15 sekunder ;D Men det andra tycker han ju är helt okej, typ borsta hästarna och så, men mockningen, Ojoj, vad man får höra.. sist kom han med kommentarer som dessa: "Kan ni inte mocka en gång i veckan bara och byta ut allt?" eller "Varför måste dom ha spån, skulle ju vara mycket enklare utan!!"  Han tänker som inte att dom kanske inte vill ligga i skit i en vecka och att  utan spån skulle dom stackarna ligga rakt på det stenhårda betonggolvet..  Haha, han är så söt, får skratta iaf när han klagar :)

Kommentarer
Postat av: leia

inte dåligt att få med mannen till stallet inte:) hoppas ni får en mysig kväll!



Kram maja

Postat av: Catrin

Hihi, jag är bra på att övertala honom, ibland.. :P

2008-09-19 @ 17:24:06
URL: http://catriiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback