Sovmorgon.

Skönt att man fick sova ut idag! Hela 8 timmars sömn.. Det är inte ofta. Men då jobbar man ju till 18 idag, vilket är mindre roligt :/

Efter jobbet igår åkte jag till stallet och red en halvtimme. Skönt att komma ut i friska luften ett tag efter en hel dag i telefon på jobbet. Pysslade lite med hästarna och åkte sen hem och lagade mat och såg på ytterligare några The Hills avsnitt.. Sen gick vi och sov i tid, har ju nämligen smittat Patrik med min kvällströtthet ;) Hihi.. Förut var han en nattuggla men nu blir han trött före mig ibland till och med :) Men det är bra bra braa! Tycker det är mycket vettigare att stiga upp i tid och få nått gjort än att sova halva dagen och vara uppe nattetid. För på natten blir det verkligen inte något gjort. Kanske är det så att han börjar bli gammal ;) Hihi!

Ha en underbar dag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback