Torsdag morgon.

Igår efter jag slutade for vi ju då till Luleå. Tröjan jag ville ha var såklart slut :( Men det gjorde inte så mycket för det var hur som helst mysigt att åka iväg en sväng. Vi gjorde inte så mycket men åt bl.a på Max och det var riktigt gott måste jag säga :) Sen for vi till Mc Donalds och åt glass till efterrätt ;) Mätta som grisar men äh, lite glass går väl alltid ner ;P Hihi.. Man måste ju kunna njuta av livet och unna sig något gott ibland ;)

Sen när vi kom hem såg jag på Idol. (honey for till en kompis och bastade..) Måste säga att jag tyckte att det var lika bra som med förra juryn, nästan roligt med lite ombyte, Jag menar hur kul är egentligen Swartling? Jag tyckte då att det bara var positivt :)

Sen låg jag och mös med Bella i soffan fram tills att det var dags att hämta Patrik. Hon är så go, och luktar så gott!! Ni skulle bara veta vad hon luktar på benen/tassarna! :D Nämligen popcorn!! Ja det är sant, hon har popcorntassar. Haha. Gullungen. Fattar inte att en hund kan lukta gott!!


Patrik och Bella myser ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback