5 min kvar ;)


Då var snart denna "underbara" måndag över.. Finally! Slutar om typ 5 min. Då ska jag cykla hem och sen vänta på mamma och pappa som ska komma till oss, igen! :) Pappa och patrik ska fortsätta med köket och jag och mamma ska åka till stallet och ta hand om Zhai och Sunny! :) Våra fina hästar ♥ Längtar till sommaren när vi tar dom till mina föräldrar där dom får en stooor hage att springa runt i och mysa i solen med massa gott gräs! Och så ska det ridas en hel del också, eller hur Annica?! ;)

Jag är hungrig!! Vad ska man äta idag då? Vill ha nått gott.. Och så kan jag erkänna att jag sitter typ 2 meter ifrån massa candy här på jobbet. Men jag är stark och står emot;) (Fast det vattnas i munnen, haha) Måste och handla MASSA frukt idag! Så jag får bort sötsuget nån gång :)


Kommentarer
Postat av: Anki

YES!!!! Jag längtar såååå!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback