Dagen i bilder

Morgonen spenderade jag som sagt i stallet. Zhai fick ha på sig sitt nya täcke, som jag köpt av hon som äger stallet, liiiite stort men det skyddar ju honom från den kalla blåsten i alla fall :) Ska sy om täcket lite så att det sitter perfekt på min älskade lilla gubbe!;)


Åkte sen hem och där möttes jag av Bella som solade på golvet i vardagsrummet :)




Sen åkte vi till Luleå, där började jag med att synda! Bra jobbat Catrin :(


Sen var det min underbara lilla systerdotter Julias dop! :) Var verkligen ett bra dop! Prästen var jätte bra, inte alls så att man blev uttråkad och tyckte att tiden gick sakta. Han var verkligen bra och pratade mer i nutid än vad andra brukar göra! :) Och sa som att det spelar ingen roll vad man tror på bara man är här för Julia och så! Bra där prästen ;D Haha!


Och nu mina damer och herrar, äter jag detta och ser på Robinson!! Bra va ;) Inga onyttigheter här inte ;P Då har jag ju däremot syndat med både Mc Flurry från Donken och så tårta på dopet :S


Undra om man skulle ta en Smirnoff Ice också? :P Inte nyttigt men såå gott


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback