Min fina häst ♥

Ikväll har jag ridit Zhai på ridbanan. Min gubbe var så snäll och fin idag. Imorgon kommer hovslagaren och skor hästarna. Som vanligt så jobbar jag ju när han ska komma, hade ju varit roligt att höra vad han tycker om Zhai :)

Bilden är tagen igår med min mobil, därav kvalitén,
men visst är han världens finaste!? ;)


Imorgon blir man gräsänka till på söndag, men jag smiter nog till kattilasaari över helgen och umgås med mamma och pappa :) Hihi.. Mamma sa att hon kan komma med mig till stallet på lördag i så fall så att jag får rida! Så kanske man tar sig en sväng in till happis och torneå. Vill köpa liiiite kläder, men bara lite ;) Hihi

Kommentarer
Postat av: linnns

sv: Okej, vad synd! Men du var väl antagligen för lång för att rida henne? :)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback