Natti natt

Då var det strax dags att sova, ligger i sängen och bävar mig inför att gå till toan och tvätta bort sminket ;P Såå jobbigt :S Ikväll vart det att åka till Jaana en sväng och se Robinson med henne och Linda. Blev en tidig kväll eftersom att Jaana stackaren ska upp 04.30!!! Skulle aldrig orka det :P Hade gärna festat nu, men men.. ingen ville ju så kan ju inte tvinga nån;) Hehe. Men nästa helg! ;)

Inatt ska min älskade lilla Bella få sova med mamma och pappa! För förra natten skulle jag ha kunnat sälja henne, blligt! Var såå less för hon skällde och trampade runt i sängen hela natten.. Fick tvinga henne att ligga ner brevd mig och sätta täcket över henne så at hon inte hörde alla ljud :D Klockan 05.15 fick jag nog och släppte in henne i köket istället :P Då fick man sova nån timme i lugn och ro i alla fall :) Nåja, jag älskar henne i alla fall, min lila bäbis ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback