SOL!

Åh vilket underbart fint väder det varit idag, Har varit ute typ hela dagen tills för en timme sen. Lovely! Ser alldeles smutsig ut i ansiktet för alla fräknar har börjat komma tillbaka och så har man blivit rätt så brun:D Haha!

Morgonen började i stallet, Zhai fick vara utan täcke idag för första gången. :)
Borstade honom ute och gick sen en sväng med honom till ridbanan. Var världens slaskigaste sjö där. Så promenerade runt med honom ett bra tag där, men ides inte sadla på honom eftersom att det ändå inte gick att göra mer än skritta. Men roligt med omväxling och bara promenera med honom också :) Bara finvädret fortsätter så har nog ridbanan tinat upp helt och hållet snart! Då ska jag & Zhai börja hårdträna ;) Jag älskar min häst.





Imorgon är det jobb igen :( Vill inte..


Kommentarer
Postat av: Ingela

Haha vi har samma rubrik idag du å jag :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback