Stallet

Idag har jag ridit Sunny en liten stund :) Vi skulle kolla om hon var halt och mycket riktigt så markerade hon på vänster fram ben. Så veterinären får kolla på henne i veckan. Roligt att sitta upp på Sunny igen :) I sommar ska jag försöka rida både henne och Zhai eftersom att Maria väntar smått igen ;) I alla fall när jag har semester, då hinner jag ju med två hästar per dag.



Tog sen in och borstade Zhai men släppte ut honom i hagen igen eftersom att det blåste typ stormvindar! Tänkte att jag avvaktar och motionerar honom i eftermiddag istället :) Då kanske det har lugnat sig med blåsten.

Hästar är livet! ♥


Kommentarer
Postat av: Elena

Dagens fråga: Vad använder du mest, mobilen eller datorn? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback