Valborg

Ååh, vet ni hur överlycklig jag var hela dagen igår! :) Det där med Britney gjorde verkligen min dag. Hihi.. Perfekt när jag har semester just då också. Jag har länge sagt att om hon kommer till Sverige så SKA jag fara och se henne. I looove Brittan!

Igår efter jobbet for jag till stallet. Longerade Zhai och det gick riktigt bra. Han var lugn och fin. Är så skönt nu när vi kommit igång med motioneringen igen. Till helgen blir det ridning. Då borde det ha torkat upp ordentligt på ridbanan.

Ikväll blir det att fira Valborg i Haparanda med världens finaste flickor! Ska bli riktigt skoj. Synd bara att jag har riktigt ont i halsen idag. Men det går nog över under dagen, hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback