Såå skoj igår!

Ååh vilken rolig kväll det var igår! ;) Åkte ju till happis och festade med Jaana & Linda :)
Åkte BUSS dit, eftersom att jag inte fick nån skjuts, men det gick ju bra, och billigt var det, 32 kronor. Fast man var festfixad så såg man visst ut som ett barn så fick åka på barnbiljett! :P Haha! Fast jag sa att "Njaa barn är jag väl inte" Men ändå fick jag åka på barnpris. Haha.

Vi var hos Jaana och drack, och så spelade vi spel och lekte lekar! :D Vi har nämligen en som älskar att spela spel och det brukar ungefär ta ett halvt vinglas innan  vi får höra "Ska vi spela något?" Haha :) Och snälla som jag och Linda är så ställer vi ju upp för våran lilla Jaana så hon får spela lite ;) Hihi.

Sen for Jag och Linda till Umppis och var riktigt roligt där också. Jaana skulle jobba idag så hon stannade hemma. Träffade en hel del som man inte sett på ett tag och det är ju alltid roligt:) Patrik kom och hämtade mig. Vi for en sväng till Max för nattmat och åkte sen hem :)

Linda fiskar :) Haha

Vi ♥

Gummorna :)

Jag :)


Alltid lika roligt med mina flickor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback