Ledig idag

En skön ledig dag har det varit hittils :)
Vaknade före 8 av att telefonen ringde, det var jobbet som frågade om jag kunde komma och jobba.. Men jag kunde knappt svälja så ont i halsen som jag hade och så har vi ju haft veterinären i stallet idag. Så tackade nej, har känt mig dum sen dess att jag inte sa ja :/ Men passade inte riktigt idag..

Nåja sov vidare en timme till sen har vi varit på promenad med hundarna, jag har dammsugit, Sen vid 12 åkte jag till stallet och vid 2 tiden kom Ingrid (veterinären) dit. Så nu är Zhai & Sunny vaccinerade och hon kollade även på Sunnys ben, eftersom att hon är lite halt på ena benet. Hon konstaterade att det nog sitter i någon muskel, kanske att hon har sträckt sig.. så nu ska hon gå på antibiotika/smärtlindring i en vecka och bara skrittas i två veckor, efter det får man börja trava lite och se om det blir bättre. Hoppas det! Gammel gumman ska inte behöva ha ont.

Två roliga bilder på Zhai :D Så söt han är! Hihi
  

Efter vi var klara i stallet cyklade jag hem, så blev 6 km idag också :) Bra va? Spinning är ingenting mot att cykla i alla backar upp och ner efter vägen till stallet.. och i motvind dessutom ;P

Nu väntar jag på att mamma och pappa ska komma hit! ;) Roligt att dom kommer hit.. Var jätte länge sen! Vi ska fixa lite i köket, så det nån gång blir klart! :)

Ha en bra kväll alla sweeties! ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine

fin häst :) saknar ridningen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback