Nu ska jag bli nyttig!

Fredagen började riktigt bra, men plötsligt har mitt humör sjukit till botten.
Ingen aning om varför, men känner mig ful, tjock och äcklig idag!
Blir så arg på mig själv att jag inte kan sluta äta alla onyttigheter jag stoppar i mig.

Från och med nu blir det att köpa hem frukt och grönsaker att knapra på när jag blir gottesugen.
Och så ska jag börja göra fruktsmooties, som en klok flicka sa till mig idag ;)



Jag blir alltid arg och less på att höra när folk klagar på sin vikt och på allt dom stoppar i sig och säger alltid direkt att "sluta klaga och gör nått åt det istället" orkar aldrig lyssna på sånt för varför klaga om man inte gör något åt det? Så, detta var sista gången ni hör något om detta från mig ;) För nu tar jag tag i det! Redan idag ;) Hihi

(Men det betyder inte att man ibland måste få unna sig nått gott då och då, kom ihåg det, annars blir det ju bara en plåga och jätte svårt om man säger att man inte ska äta något onyttigt alls)


Kommentarer
Postat av: Anki

Så tänker jag varje dag och försöker köpa frukt istället men det e ju inte lika gott tyvärr :P Fet behöver du då inte känna dig för du är så smal så du försvinenr snart! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback