Söndag

Hemma igen, efter en underbart skön helg hos mamma och pappa! :) Är alltid skönt att komma dit och ta det lugnt.

Idag var jag och mamma till torneå och happis en sväng. Köpte 2 linnen, en kortärmad kofta och en "knytblus" haha vet inte vad jag ska kalla den ;P Riktigt fina saker ;) Hihi. Så nu har jag nått att ha på mig till påsk, blir "blusen" och min korta jeanskjol, yeeeyy! Älskar att veta vad jag ska ha på mig, i så här god tid till och med! :) Skulle gärna inviga mina svarta snyggingar från nelly också! Beror på hur halt det är ute om jag vågar mig på dom 13 cm klackarna ;)

I eftermidag har jag varit till stallt och ridit. Gick helt okej. Ska få hjälp av några i stallet nån dag här som ska få instruera mig :) Känns som att jag kan behöva lite tips. Ska bli riktigt roligt!

Funderar på att gå en långpromenad nu... Måste röra på mig! Blir tokig av att sitta still.

Kommentarer
Postat av: Anki

Jag vill se bilder på kläderna! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback