Vildhäst


Igår var Zhai en vildhäst! På riktigt..
Jag och mamma skulle promenera med Sunny. Så jag tänkte att då går jag samtidigt med Zhai. Märkte direkt jag tog honom ut hagen att han var bråkig. Så jag tog in honom och satte på tränset innan vi skulle gå. Vi gick ut igen och han var som i panik, trippade runt och såg ut som en riktig arab!! Sen plötsligt börjar han stegra sig! 2 gånger.. Kan säga att det inte var så lätt att hålla i honom. Så jag var tvungen att föra in honom i boxen igen. Ingen aning om varför han var sådär panikslagen.. Sen promenerade vi med Sunny på gården och då såg jag rådjuren i skogen brevid så vet inte om det kan ha varit dom han kände av? Vi får se om knashästen är sig själv idag! Får hoppas det :)

Så här söt och snäll är han ju i vanliga fall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback