Lite om mig :P

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Catrin

Smeknamn: Catti

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Ingen speciell..
Beroende av: COLA!! :)

Vad tror folk om dig?: Vet inte vad det är? Men tjejer verkar av nån anledning ha nått emot mig..
Stämmer det?: Skulle dom ge mig en chans skulle dom inse att jag är snäll :) Hihi
Vad får du oftast komplimanger för?: Hmm..vet inte? :)

Vad säger du för att imponera på någon?: Måste man säga nåt speciellt? Blir dom inte imponerade när jag är mig själv så får det vara ;P
Hur imponerar man på dig?: Var dig själv!
Brukar du skratta för dig själv?: Det är nog min specialitet :D Ibland undrar säkert folk om jag är tokig när jag får mina skrattanfall;)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "På väg :)"
Var bor du?: Kaalixxii
Trivs du där?: Njaaa..sådär!
Äger du några converse: Yes, ett par svarta, och ska köpa ett par vita i skinn ;)
Sprit, cider, vin eller öl: VIN såklart ;)
Brukar du bli för full: Nej faktiskt inte! Är en skötsam flicka ;)

Är du allergisk mot något: Nej, eller jo mitt jobb, nyser alltid på morgonen när jag kommer hit ;D Haha

Hur svarar du i mobilen: Catrin eller Hej om jag vet vem det är! :P
Vad har du för mobil operatör: Telia

Vem ringde du senast?: Patrik

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: 92813 95821 91821 (haha, var en gammal tant i telefon här på jobbet som jag skulle ge ett telefonnummer till, och hon hörde hela tiden fel nummer!)

Antal timmar sömn inatt: 7
Sov du ensam: Inte det

Brukar du komma i tid: Om jag får bestämma själv så är jag alltid i god tid, men sen finns det ju såna som segar ner så att man alltid är sen :S
När mår du bra: Oftast! :)

När blev du fotad senast: Igår här på jobbet :S Försökte gömma mig för kamerorna men lyckades inte!!

Hur känner du dig nu: Seg i kroppen och less less less!

Vanligaste färg på dina kläder: Blandat..

Vad tycker du om fötter: ÄCKLIGT!

Vad saknar du: Mina kära vänner och mamma & pappa ;)

Hade du en bra kväll igår: Joo stallkväll och sen myskväll i soffan, i like it;)

Favorit dryck på morgonen: Oboy, går inte att dricka annat på morgonen!

Rakar du benen: Joo, hatar hår :P

När brukar du oftast gå och lägga dig: Aldrig innan kl 12 :S

Är du blyg?: Jooo :P

Sysslar du med någon idrott: Den bästa sporten som finns, ridning! ;)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Joo..
Har du spytt offentligt: Mjoo.. :S

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Vet inte
Är du nöjd med ditt liv: Joo, fast skulle gärna vara rik och bo på en hästgård i södra sverige med STORT fint stall och stora ängar att galoppera på.. hehe :P
Är du bortskämd: Nej
Vad gör du i morgon: Torsdag imorn, jobbar och är i stallet, as usual ;)
Vad längtar du till?: Tills jag slutar och till SOMMAREN :)

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Absolut! De senaste åren har jag verkligen insett vilka som är mina riktiga vänner och dom är helt enkelt bäst mina sötisar! ;) 
Vad använder du för shampoo?: Nått Matrix shampoo

Hur gammal är du: Hela 22 år gammal :P

Tycker du om någon just nu: Yes!

Gröna eller röda äppeln: Röda, utan skal!! Hatar skal :S
Vilken tid gick du upp idag: 07.00 slog jag upp mina ögon efter min skönhetssömn;)

Har du sovit i din egna säng inatt: Aavisst!

Har du strumpor på dig nu: Ja och svarta stövlar.

Är det okej att gråta: Alltid!

När grät du senast: Gråter alltid, men nu var det kanske några dagar sen? :P

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Åka till USA och SHOPPA massa kläder;)
Bär du glasögon eller linser: Glasögon på jobbet vid datorn bara:)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Absolut INTE!

Har du piercing: Naveln, sen jag var 15 år.. :)

Vill du gifta dig: Ja varför inte?

Vill du ha barn: Nån gång i framtiden, ja.

Solar du ofta: Njaa bara om det är nått speciellt, vill inte förstöra min hy ;P

Är du bra på att laga mat: Ganska.
Är du flygrädd: Oooja.. Fråga Ida om när vi åkte till Prag med jobbet ;D haha
Hur vig är du: Inte alls

Är du musikalisk?: Inte så värst

Vad dricker du helst när du är törstig: COLA

Vilken är din favoritglass: Ben & Jerry med massa choklad i ;)
Tror du på ett liv efter döden: Nee..tyvär!

Tycker du om sushi: Aldrig smakat.. men tror inte det!
Vad äter du helst när du ser på film: Choklad ;)

Har du tandläkarskräck: Lite
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgon, och tidig kvälls ;P

Vilken ögonfärg har du: Bruna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Joo :/

Biter du på naglarna: Ibland

Röker du: Uääääck, nej!

Hur ofta tränar/motionerar du: Rider flera dagar i veckan och ibland spinning och gym!
Senaste låt du hörde: Vet inte?


Kommentarer
Postat av: Robert

"Brukar du bli för full: Nej faktiskt inte! Är en skötsam flicka ;)"



Skulle du inte vara ärlig? :O

2009-04-01 @ 11:14:17
Postat av: Catrin

Robert: Haha men jag är ju ärlig, är väldigt sällsynt att jag blir FÖR full, SÅ DET SÅ! ;)

Postat av: Robert

Haha ok.. true true, såg inte att det stod "för" full.. :)

2009-04-01 @ 12:27:01
Postat av: Catrin

Läs ordentligt då innan du anklagar mig!!!! ;) Hahaha :D

2009-04-01 @ 16:22:00
URL: http://catriiiin.blogg.se/
Postat av: linnns

sv: Hahah nej exakt! ^^ Fan va söt shettis du har bilder på! :D din egen?

kram

2009-04-01 @ 18:54:58
URL: http://linnns.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Jag har lagt ut modellbilder på min blogg från min senaste plåtning, kika gärna in och kommentera vad du tycker!:)



www.abckarin.blogg.se

2009-04-01 @ 19:03:25
URL: http://abckarin.blogg.se/
Postat av: Leia

Roligt med lista. =)

2009-04-01 @ 19:50:44
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Denise

Hej det skulle vara jättesnällt om du kunde gå in här http://fia.blogg.se/2009/april/fantastic-4.html#comment och bara lägga en röst på mig. Alla som röstar får en länkning i min blogg och det skulle vara jättesnällt av dig, det tar bara 1 minut. För nu har jag nämligen gått vidare till finalen:) Tack vare er(L)

Tack i förhand:)

Kram

2009-04-01 @ 20:10:28
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback