Glad Påsk!

Ska jag festa idag? Jag blir tokig när jag inte kan bestämma mig ;) Är riktigt sugen men jag vill som veta vad som händer ikväll efter skotercrossen.. Synd att man inte bor i samma kommun som flickorna! Allt hade varit så mycket roligare, och lättare att få med sig nån att festa med ;P Hihi. Fast annars så är jag ju van att vara ensam tjej, och faktiskt så trivs jag ju ganska bra med det också! :P Killar är så lätta att vara med :) Inget skitsnack och tjaffs.. I like it! Tjejer i Kalix är inte det lättaste att bli kompis med.. Men jag har några guldklimpar från jobbet, som min lilla Ida ;) Hihi


Nåja, fest eller inte.. Det återstår att se.
Glad Påsk på er alla i alla fall!




Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hoppas du får kul vad du än beslutar dig för :-) Hoppas ni får en härlig påskhelg. Glad påsk! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback