Svarta stövlar

Varje vinter går jag sönder ett par svarta stövlar med i stort sett obefintlig klack (ca 1 cm) som jag har nästan varje dag på jobbet eftersom att det är bekväma och passar till allt. Och detta år var inget undantag, igår när jag gick hem kände jag att det har börjat sippra in vatten vid foten. Såå, det är bara att slänga dessa snart och köpa nya till nästa vinter :P Haha. Tur att dom oftast är ganska billiga :) Och att det snart är barmark så man kan börja använda tygskor, sandaler, ballerinor och skor med klack som man kan gå i när det inte är ishalka så man inte riskerar att slår ihjäl sig på väg till jobbet ;) Åh jag längtar tills man får damma av alla fina skor, och framför allt köpa nya ;) Hihi

Typ såna här skor menar jag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback