Ledig igår

Vet ni hur underbart det var att vara ledig igår!!?!

Började morgonen i stallet. Så underbart det är! Tyvär så hann jag inte med någon ridning i det underbara vädret, men kan meddela att jag longerade Zhai i tisdags kväll och han var sitt lugna jag igen;) Ikväll ska jag damma av sadeln och rida!! Är över en vecka sen nu.. HEMSKT! Men har verkligen inte gått att rida, men idag borde det ha torkat upp lite på ridbanan. Jag längtar! :)

Sen efter stallet så gjorde jag mig iordning och vi åkte till Happis.. Åt lunch med mamma på Leilani. gott som alltid :) Sen var det dags för IKEA. Och tyvär så fick jag inte min vilja igenom denna gång.. Blev en fyrkantig ho. Men det blir nog bra! :)
Denna ho blev det:



På kvällen gjorde vi lite ärenden, handlade, köpte hundmat från hunddagiset, var jag förbi till stallet en gång till. Fyllde höpåsar och gav mat åt alla 16 hästar. Gav en puss åt Zhai och skyndade hem och lagade mat, var totalt utsvulten vid det laget. Sen var det Greys på tv som jag självklart inte missade :)

Sen igår bestämde jag mig för att jag ska köpa en bil! En alldeles egen liten bil så att jag kan ta mig vart jag vill, när jag vill! :) Typ en liten golf eller nått sånt.  Då behöver jag aldrig oroa mig för att jag inte tar mig någonstans. Nu ska jag bara hitta något som inte är allt för dyrt men ändå en bra bil! :)

Det var min lediga dag :) Nu återstår jobb idag och imorgon sen  är det HELG ;)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Det blir nog bra med den diskhon :-) Hoppas du hittar dig en fin liten bil :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback