-28 grader!

Så kallt var det i morse när jag vaknade :(  MINUS 28!!!! Nu får det ju faktiskt vara nog.. Varför måste det vara så kallt hela tiden!? Som tur är blir det varmare under dagen.. Är ju mest på nätterna det är såna hemska temperaturer. Stallets ägare får i alla fall ta in Zhai på eftermiddagen så att han slipper vänta ute i kylan tills jag slutar, så slipper han frysa ända till efter klockan 18 när jag kommer dit. Då behöver jag inte känna sån stress hela dagen att jag måste skynda mig när jag slutar.. Kanske till och med hinner äta en macka innan jag åker idag så man slipper vara darrig knappt kunna stå på benen som det brukar vara när jag stressar iväg.. :P

Nu måste jag starta om datorn för andra gången! :( Tekniken är inte på min sida idag :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback