Allie Crandell i The City

Såg just senaste avsnittet av The City och idag slog det mig vart jag sett modellen Allie som är Whitneys kompis.. I Shane Wards musikvideo No Promises såklart!! :) Kommer ihåg alltid när videon kom på tv hur jag tänkte att det där måste ju vara världens vackraste tjej! Har länge funderat i vilken reklamkampanj jag sett henne eller vart det är.. Men helt plötsligt kom jag på det och kollade på You Tube och mycket riktigt var det hon :) Fast hon verkar ju riktigt framgångsrik så kanske har sett henne någon annanstans också, vem vet? :)

Lovely!


Lika fin privat som på modellbilderna:) Här med Alex..



Kommentarer
Postat av: THE HILLS GOSSIP

Hej hehe faktiskt inte, men antar att du också provade att googla på Allie Crandell och sedan bilder? ;) Lätt hänt det där...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback