God morgon!

Igår när jag slutade jobbet gick jag hem, ringde honey som sa att han skulle komma med mig till stallet!! Blev jätte glad.. Men när han kom hem med bilen så hade han ändrat sig! :( Så typiskt! Jag som ville att han skulle bekanta sig med Zhai medans jag mockade.. Nåja, bättre lycka en annan dag, kanske!?

Blev i alla fall mys i stallet med Zhai, borstade honom och pysslade om honom ordentligt.. Han fick vila igår eftersom att ridbanan fortfarande inte var skottad och så hade det frysit på en yta på det så det skulle nog inte ha varit så skönt för hans ben :/ Hoppas att det är skottat till ikväll!

I  morgon måste jag ha bestämt mig om den 14:e mars.. Lutar mot Lindas examensfest! Åååh, jag hatar att ta beslut om saker.. Men jag vet ju att det blir roligt vilken fest jag än väljer! :) Fast lite roligare på Lindas tror jag nästan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback