Godmorgon

Tisdag och 3 dagar kvar! Det närmar sig med stormsteg.. ;)

Dagen idag ser ut ungefär som igår.. Jobb till 17, sen stallet, kanske spinning kl 19, om jag hinner! Har en del att förbereda i stallet så kanske gör det istället. Får se vad jag har lust att göra ikväll helt enkelt :)

Igår mådde jag piss! Var trött , hade ont i huvudet , var deppig och helt enkelt inte alls i form.. Får hoppas att det blir en bättre dag idag. Försökte i alla fall gå och sova i tid igår så att jag ska bli utvilad. För det är min utmattning som ställer till med problem just nu. Sol ute idag i alla fall. Bra det för jag behöver så mycket ljus som jag bara kan få! Skulle nog behöva gå på ljusterapi ;P Fast man får ju så snygga linjer från brillorna sen! haha :)
Nej jag får helt enkelt invänta våren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback