Han är min :)

Nu är han min!! Har fört över pengar för honom nu.. Fast kommer inte kännas på riktigt förän imorgon när vi hämtar hem honom. Hoppas han är framme i sitt stall för natten snart.. Nu har han åkt i 7 och en halv timme så nu förtjänar han att vila upp sig tycker jag! Blir spännande att se hur fin han blivit efter föredetta ägaren igår gjort honom fin efter att han varit på lösdrift i ett havår! :) Nu är det mycket hästprat här i bloggen men är faktiskt det enda som snurrar i mitt huvud just nu! ;) Hihi. En gång hästtjej, alltid hästtjej! :)

Annars så blir det kanske en film ikväll? Ska gå och övertala min älskling att det är det som gäller ikväll :)

Ska förresten hinna med och klippa mig imorgon kl 8 också. Medans Patrik åker och hämtar pappa som också ska med och hämta Zhai. Ska bli så skönt att få friskt och fräscht hår och slippa använda en halv balsamflaska varje gång jag duschar!

Nåja, ha en trevlig kväll.
Skriver imorgon, och visar kanske en bild eller två på min nya ögonsten ;) Hihi

Kommentarer
Postat av: Lipan

Så spännande! Ser fram emot lite bilder :) Jag lägger till din blogg som länk i min, om det är ok? Säg till annars!



Kram Li.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback