Hoppas!!

En härlig kväll har det varit! Gud vad jag älskar mitt liv! ;) Är så underbart att efter jobbet åka till världens finaste häst och rida!! Han är så underbar min lilla Zhai. Dock längtar jag tills jag får stigbyglar och det för börjar bli en aning jobbigt att rida utan. Men går jätte bra i alla fall!! Sunnys nya medryttare red också samtidigt och det gick jätte bra för dom också!

Till helgen ska en bekant till pappa kolla på Ronja. Hoppas verkligen att hon vill köpa henne!! Då skulle vi veta att hon kommer till ett bra hem och så skulle vi få hälsa på henne då och då.. Skulle vara en sån lättnad. Älskade lilltösen.. Ska hålla tummarna hela tiden.. Åh vad jag önskar at man bodde på en gård där man hade kunnat ha hästarna och ha kvar Ronja! ♥

Kommer sakna min gumma hela tiden, varje dag! ♥



 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback