Imorgon!! ;)

Igår var jag och baby på spinning! :) Det var ett riktigt bra pass, verkligen jätte roligt! :) Efter det for vi på Ica och handlade. Sen for vi hem och gjorde pasta med laxsås! Det var smaskigt ska jag säga er! ;) Sen var det ju som sagt Top Model!

Idag är det dags!! I eftermiddag börjar Zhai sin resa till sin nya matte, dvs till MIG!! ;) Hoppas dagen idag går fort och det blir imorgon så jag får fara och hämta honom. Åå vad jag ska pussa på honom! :) Igår tvättade jag alla borstar och ryktlådan och ikväll ska jag till stallet en sväng med grejer och så tänkte jag torka av mitt skåp där så att det är rent och fint! :) Pratade med hans nuvarande ägare igår kväll och hon hade gjort honom såå fin, hon hade klippt honom, duschat honom, sattit pälsglans och allt möjligt :) Hihi, hon vill att han ska vara fin när han kommer till mig :)

Jag tror jag håller på att bli förkyld! :/ Ingen bra tajming!! Har INTE tid att vara sjuk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback