Mätt och belåten :)

Då är man hemkommen från middag på stan. Vi var och åt på Kina :) Gillar inte deras mat alls men tog en pizza och det var helt okej :) Är nog för att jag jämför med Leilani i min kära hemstad happis som ingen annan kinarestaurang duger;) Och så drack jag coooola! Jag är verkligen beroende av den drycken.. Får panik om jag inte får cola.. Haha, dags att bryta den ovanan, typ nu!

Annars så åkte jag till stallet direkt efter jobbet. Hann till och med rida innan det blev mörkt! Skönt när det börjar bli ljusare ute.. Gick jätte bra att rida. Och han är så lugn och snäll i stallet. Hade fast honom utanför boxen och han stod därså snällt hela tiden. Och gnäggar så fort nån häst går in eller ut ;) Han gillar verkligen sina nya kompisar :) Ett sto har blivit kär i honom till och med ;)

Nej nu ska vi ta och se på film här hemma, ska försöka övertala patrik så att jag får se dressyren klockan 22 också. Wish me luck!!! ;) Mys mys mys ska det i alla fall bli att ligga i soffan och se film tillsammans.. Ska tända lite ljus nu också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback