Stall och myskväll :)

Wihoo.. Har hittat två sadlar i Luleå som jag ska få prova. :) Hoppas nån av dom passar!

Efter jobbet skyndade jag mig hem i kylan!! -20 grader :( Tänkte på stackaren ute i hagen och skyndade mig ännu mer, bytte om och åkte iväg. Mockade och gjorde allt klart, hämtade sedan in Zhai. Fast han frös inte trots sin korta päls. Han var alldeles varm på halsen trots kylan. Inne i stallet borstade jag honom ordentligt och mös lite. Han är så mysig och somnar nästan när man pysslar med honom. :) Jag ides inte rida idag. Som ni kanske förstår med tanke på kylan! Får hoppas det blir varmare imorgon.. Direkt när jag körde från stallet ville jag tillbaka dit. Till min lilla häst :) Kändes som att jag var så kort stund där idag järfört med hela helgen när jag varit totalt kanske 4 timmar per dag där! Men hade inte ätit så jag var alldeles skakis. Får ta igen det imorgon och vara längre då ;) Fast inte var det fy skam att öppna dörren hem och mötas av världes gulligaste lilla chihuahua som gnällde av glädje när matte kom hem! :) Hihi.. Så blir myskväll med Bella nu! :)

 

Ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Lipan

Vad spännande, vad är det för sadel du ska köpa?



Vilken sötnos han är! ;)



Kram Li.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback