Stallmorgon

En underbar morgon har jag haft! Vaknade pigg och utvilad halv 9 och åkte till stallet. Älskar stallmornar!  Gav mat åt alla 17 (!!) hästar.. Det är verkligen proppfullt i stallet nu. Riktigt roligt med fullt "hus" :) Tyvär så är det ju fortfarande riktigt kallt ute.. Please, bli varmare nu så jag får komma igång med ridningen!! Imorgon får jag i alla fall en av sadlarna som jag ska prova över helgen ;) Så då blir det ridning även om det är kallt! Känns i alla fall som att Zhai börjar känna sig hemma i sitt nya stall nu. Han verkar veta vad som gäller för tider och vad som väntas när fodervagnen rullas ut osv :) Synd att våran kära Sunny fortfarande inte har accepterat sin nya box- och haggranne.. Hoppas det blir bra snart, annars vet jag inte vad vi ska göra åt det!

Började jobba kl 12.30 och blir här till 21! :( Känns lite jobbigt, men ska nog köpa lite godis och tröstäta under kvällen ;D Hihi. Blir att springa hem sen så jag hinner se Greys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback