Tiooo!!

10 dagar kvar .. Sen kommer min häst!! Måste säga att det är massa förberedelser nu innan! Kl 4 när jag slutar tänkte jag fara och köpa foder som han äter och lite annat smått. Så nått är inhandlat i alla fall.. På helgen ska jag försöka hämta en bal till hans hage osv osv..

Förresten så är det kaos på jobbet denna vecka. En ny stor kund som ställer till det :P Men ändå ganska kul med nått nytt:) Ska jobba extra 3 timmar på söndag, 9-12.. Tänkte att det är bra att göra det för jag behöver alla pengar jag kan få nu!! Och tre timmar är ju som en barnlek :)

Ikväll är det tvkväll.. Topmodel kl 20 (Annica, somna nu för guds skull inte!!) Hihi ;) Sen ska jag försöka se det senaste The City avsnittet på datorn! :)

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Anki

Haha nä ska försöka hålla mig vaken idag :D

2009-02-03 @ 16:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback