Träning


I tristessen på jobbet håller jag på och gör en lista på hur mitt nya hälsosamma liv ska se ut, dvs utan fest på helgerna, mer träning och framför allt ridning !! :) Men kommer aldrig börja äta nyttigare.. Tror att det är bara svammel, visst man kanske inte behöver vräka i sig chips godis och fet mat varje dag.. Men skulle aldrig någonsin förbjuda mig själv att äta gott.. Vilket tråkigt liv det skulle vara!! Tror att om man sätter förbud på att man inte ska äta något så blir behovet och suget bara ännu större..


Ska rida 5-6 dagar i veckan när jag får min gulleplutt..en vilodag i veckan tycker jag att han kan få. Kommer varva med dressyr, uteritter och ska så småningom när snön smälter börja hoppa lite. Sen blir det gym 1-2 dagar i veckan och någon form av gruppträning 1-2 dagar i veckan. (spinning eller aerobic)

Kommer bli bra :) Fast ridningen och stallet kommer självklart i första hand. Så gymmet och gruppträningarna får komma i absolut sista hand.. Men i mån av tid kommer jag försöka släpa mig dit också ;) När man väl tar sig dit är det ju så roligt!!

Snart slutar jag!! 15 minuter kvar nu bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback