Dilemma..

ÄNTLIGEN SOL!!! :)

Åh, jag har ett stort problem.. Den 14/3 är jag bjuden på två fester och båda är vill jag verkligen fara på!! Den ena är min sötnos Lindas examensfest, den andra är jobbets "Produktionsgala" där dom ska dela ut priser som tex årets telefonist..  Jag vet att jag borde fara på Lindas fest istället och att det garanterat kommer vara roligare! Men ändå skulle det vara roligt på jobbfesten, inte för att jag kommer vinna något ändå :P Vill inte ens vinna, skulle aldrig våga gå och hämta nått pris ;D Dom får  filma mig från Linda när jag håller mitt tacktal om jag skulle vinna och ha mig på en tv skärm i kalix så alla ser :)  Eller en stillbild på mig och så ringer dom upp mig! Hahahah! Nu börjar det gå överstyr här.. Så allvarligt är nog inte prisutdelningen :D

Innan fredag måste jag bestämma mig!!! Varför var det på exakt samma dag för!? Så typiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback